Rezerwacja

Umów wizytę

Ważna informacja o płatnościach i zasadach odwoływania wizyt

Zasady płatności i odwoływania wizyt

Aby zapewnić płynność pracy i możliwość skorzystania z terminu przez inne osoby, prosimy o opłacenie wizyty z góry.

Na 2 dni przed spotkaniem otrzymasz:

- SMS z przypomnieniem i możliwością bezpośredniego odwołania wizyty,

- e-mail z linkiem do płatności, który jest aktywny przez 24 godziny.

Jeśli w tym czasie płatność nie zostanie zrealizowana, system automatycznie anuluje rezerwację.

Wizytę możesz odwołać bezpłatnie do 24 godzin przed planowanym terminem.


Po tym czasie - w przypadku późniejszego odwołania lub nieobecności - opłata nie podlega zwrotowi.

Dziękujemy za zrozumienie - te zasady pomagają nam dbać o czas zarówno specjalistów, jak i osób, które czekają na wolne terminy.

Znajdź coś dla siebie.

Zapraszamy na nasze wydarzenia 😊